یه عکس خفن +18

.....................



یه عکس خفن +18

 وااااااااي وااااي

هيچي نگو فقط برو پايين خودت نگاه كن كه چطوري ...

 

 .

.

.

.

.

 .

.

 . 

اين مطلب از استي عشق دوني كپي شده است!!! 

 

... كه چطوري سركاري رفتي!!!!!!!!خنده 

 آقا كلا من هر كاری بكنم ذهن شما منحرفه خوب تقصیر من چیه .... !!!

 

این یه راه پله معمولیه كه یه لامپ سقفش آویزونه .. همین 

  

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

اونقدر لذت ميبرم وقتي سريع مياي ادامه مطلب كه چي بگم

عيب نداره قول ميدم مطلب بعدي حتما ديگه جدي جدي خفن باشه هههه



نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت22:40---7 مرداد 1393
مرگ این چی بود قلبم یهوریخت اه این دیگه واقعاسرکاری بود یه لحظه مردموزنده شدم خونه پرمهمونه اینام پلاس تواتاق من یه لحظه اینام چشاشون گردشد نکن برادرمن نکنه
پاسخ:ای بابا شما به جای انتقاد کردن وتهدید به خفه کردن برید فکر منحرفتون رو ببرید صافکاری خخخخخخخخخخ بعله اینجوریاس


Negar
ساعت19:10---22 تير 1393
ولی من از اولشم میدونستم که عکس بدی نیست!!!!!
پاسخ:نه بابا شما باهوش تشریف دارید


MAHTAB
ساعت14:56---22 تير 1393

بدون شرح
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخ حرفی نداری واسه گفتن؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط تاوان در شنبه 21 تير 1393 و ساعت 18:18




.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tavaneeshge ::.
.:: Design By :
wWw.Theme-Designer.Com ::.




سلام من تاوان هستم به وبم خوش اومدید امیدوارم دوست خوبی باشم براتون موفق باشید ایشالا.آمین




تاوان




ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
**هم نفس**
عشق
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♥تاوان عشق♥ و آدرس tavaneeshge.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: